Napoved za družbene medije v letu 2024

29. 01. 2024

Pošteno smo že zakorakali v novo leto 2024, zato je skrajni čas, da pogledamo trende, ki jih strokovnjaki napovedujejo družbenim medijem. In to so 🥁:

1. Evolucija angažiranosti:

Kljub naraščajočemu nezadovoljstvu uporabnikov z družbenimi mediji in morebitnemu zmanjšanju njihove angažiranosti analitiki ne pričakujejo masovnega zapuščanja le teh. Predlagajo pa, da tržniki razmišljajo o prerazporeditvi svojih proračunov in vlaganjih v druge digitalne kanale, kot so digitalni video, »streaming« in SEO, če bi prišlo do opaznega upada interakcij na družbenih omrežjih.

2. YouTube kot »varno zatočišče«:

Glede na Gartnerjevo raziskavo je tretjina uporabnikov družbenih omrežjih bolj odprta za oglaševanje na YouTubu kot na drugih kanalih. Uporabniki najraje gledajo vsebino, ki jih zabava (47 %) in vsebino, ki jih izobražuje (42 %) – področje, v katerem je YouTube zelo močen.

3️. Krepitev vezi med blagovno znamko in potrošnikom:

Kljub mnogim izzivom ostajajo družbena omrežja ključna za interakcijo med blagovnimi znamkami in potrošniki, kar poudarja nujnost angažiranosti, relevantnosti in zagotavljanja vrednosti v odnosih s strankami. Za tržnike je zato izjemno pomembno, da najdejo ustrezne načine za negovanje odnosov s potrošniki.

4. Še večji fokus na občinstvu:

S čedalje večjo nasičenostjo podatkov povsod okoli nas uporabniki vedno bolj cenijo manjše in bolj obvladljive skupnosti. Zato je letos, še bolj kot kadarkoli prej, pomembno segmentirati svojo publiko in s ciljnimi segmenti ustrezno komunicirati. Strokovnjaki zato predlagajo, da se podjetja začenjo intenzivneje ukvarjati z razumevanjem svoje publike na družbenih omrežjih.

5. VR – Naslednji preskok:

Z Applovim Vision Pro na obzorju bodo poglobljene VR izkušnje na novo definirale sodelovanje občinstva, zato bo 2024 lahko leto eksperimentiranja in zgodnje uporabe za nekatere blagovne znamke.

6️. Družbeno-medijsko nakupovanje:

Kljub temu, da obstajajo že od leta 2018 oglasi, ki omogočaja direkten nakup v družbenih medijih še niso doživeli svojega vrha. Raziskava Acxioma je dokazala, da 62 % uporabnikov tovrstne oglase pozna, vendar le 17 % uporabnikov preko njih opravi svoj nakup. Zato strokovnjaki predvidejvajo, da prava spodbuda v tovrstnem nakupovanju šele prihaja, vendar zahteva brezhibno in zaupanja vredno uporabniško pot.

 

Ste pripravljeni krmariti po teh trendih?

Nazaj

Kontaktirajte nas

Kontaktni obrazec

Pošljite nam sporočilo prek spleta

Kontaktni obrazec

E-pošta

Veselimo se vašega povpraševanja

info@babl.si

Telefon

Babl svetovalci smo vam na voljo:
Tjaša Mušič

+386 1 23 91 380