Lansirali smo novo kampanjo, kaj če bodo odzivi negativni?
Kako je Babl pomagal naročniku iz medijskega sveta nevtralizirati odzive in izboljšati vsebine?
Naročnik je podjetje, ki deluje v svetu video produkcije vsebin. Na družbenih omrežjih so izjemno aktivni, saj je to kanal, ki omogoča hitre posege, odzive in dialog, ki si ga ustvarjalci oddaj želijo vzpostaviti s svojim občinstvom. Oddaje imajo tedensko dinamiko predvajanja, konkurence je ogromno, zato so družbena omrežja najboljši način, da naročnik zbuja zanimanje za prihodnje vsebine. S pomočjo merjenja odzivov in spremljanja gledanosti naročnik že dobro ve, da je gledanost premo sorazmerna z aktivnostjo na družbenih omrežjih.
zelo kritičnih
objav
ugotovljeni avtorji
teh kritičnih objav
Problem
Oddaja ima visoko gledanost, a hkrati tudi povzroča veliko negativnih odzivov na družbenih omrežjih. Naročnika skrbi, da bi se ti negativni komentarji prelili tudi na druge vsebine, ki sicer živijo povsem “ločeno življenje”. Vedeti želi, kdo objavlja te komentarje, s kakšno dinamiko, na katere teme in kaj bi lahko bili razlogi za negativen odziv.
Vedeti želijo:
- kdo objavlja te komentarje,
- kako pogosto,
- o katerih temah, in
- kaj bi bil lahko razlog za te negativne odzive?
Naročnika skrbi, da bi se negativni komentarji ene oddaje prelili tudi na druge vsebine, ki sicer živijo povsem “ločeno življenje”.
Rešitev
Naročnik je ta izziv naslovil z uporabo Babla. Bablova ekipa se je izziva lotila v naslednjih korakih:
- Skupaj z naročnikom so opredelili teme spremljanja (poleg imena oddaje so vključili še imena glavnih protagonistov, skupaj 4 različne ključne besede).
- Skupaj z naročnikom so opredelili družbena omrežja v spremljanju (za začetek sta v spremljanje vključena Instagram in Facebook, kjer poteka tudi promocijska kampanja za omenjeno video vsebino).
- Babl ekipa poskrbi za ustrezno kalibriranje šestih različnih globalnih in lokalnih orodij za “lovljenje” ključnih besed.
- Babl analitik vsak dan pogleda zajete objave glede na ključne besede, od katerih jih povprečno ohrani približno tretjino (zaradi osebnih imen, ki so vključene v spremljanje, je veliko objav nerelevantnih, je pa pomembno, da so v osnovnem zajemu zaradi celovitosti pregleda).
- Babl analitik prečiščene objave umesti v pregledno poročilo in ga do dogovorjene ure pošlje 8 prejemnikom, kot jih je definiral naročnik.
Poročilo je strukturirano takole:
- Objave, ki bi lahko bile zaradi svojega negativnega tona kritične in terjajo takojšnjo pozornost, so vidno izpostavljene.
- Poleg kritičnih objav so v poročilu tudi druge relevantne objave, saj želi naročnik celovito informacijo.
- Za vsako objavo je navedeno družbeno omrežje, kjer se je pojavila in, če so podatki na voljo, odzivi (všečki, komentarji, delitve).
Rezultati
Naročnik ima takojšen in celovit pregled nad odzivi. V poročilih vidi, da je negativnih objav manj kot desetina, a so te zelo kritične. Prav tako ve, da negativne objave ustvarjajo le trije avtorji, ki imajo očitno zelo poseben odnos do ustvarjenih vsebin. Prav tako iz objav vidijo, kaj v oddajah je avtorje zmotilo.
Učinki
Komunikacijska ekipa naročnika na podlagi odzivov predlaga ustvarjalcem oddaje, naj moteči element v prihodnji sezoni umaknejo, kar se tudi zgodi. S pomočjo SWOT analize komentarjev so v naslednji sezoni v oddajo vključene tudi druge vsebinske prilagoditve.
Kako do vpogleda?
Do vašega prvega poročila vas ločijo le trije koraki.
Na spodnji povezavi si lahko ogledate, kako storitev deluje v praksi:
- definirajte ključne besede,
- zaupajte nam svoja pričakovanja, cilje, želje, posebnosti,
- opredelite seznam prejemnikov poročil.