Zakaj ima konkurenca več sledilcev kot mi?

Kako je Babl pomagal naročniku iz avtomobilske industrije premagati konkurenco po številu sledilcev?

Naš naročnik je podjetje, aktivno v avtomobilski industriji. Gre za podjetje, ki je tradicionalno velik oglaševalec, a se močno zaveda pomena odnosov z javnostmi, saj kupci iščejo čim bolj tehtne, preverjene informacije, ki jih dajejo mnenjski voditelji, predvsem novinarji in strokovnjaki. To je bil ključni razlog, da je podjetje že zelo zgodaj vzpostavilo tudi svoje profile na družbenih omrežjih. Komunikacijska ekipa je majhna, zato mora svoj čas deliti med klasična in družbena omrežja, med proaktivno komunikacijo in odzivanjem na povpraševanja po informacijah s strani medijev.

3

novo izbrane ključne
teme komuniciranja

14 %

več
sledilcev

Problem

Konkurenca ima več sledilcev na svojih uradnih profilih kot naročnik. Delež sledilcev je neproporcionalno večji od tržnega deleža in tudi deleža glasu v klasičnih medijih.

Že po enomesečnem spremljanju naročnik ugotovi, da je konkurenca veliko bolj aktivna na svojih digitalnih kanalih.

Rešitev

Komunikacijska ekipa se poveže z Bablom in proces reševanja izziva se začne:

  • Skupaj z naročnikom opredelijo teme spremljanja (v izboru je 16 ključnih besed, ki so vsa imena modelov in projektov naročnika ter izbranih znamk konkurence).
  • Skupaj z naročnikom opredelijo kanale spremljanja (odločijo se za Instagram, Facebook, Twitter in YouTube, saj naročnik ve, da je konkurenca tam najbolj aktivna in da so ti kanali tudi najbolj relevantni za kupce).
  • Babl ekipa poskrbi za ustrezno kalibriranje šestih različnih globalnih in lokalnih orodij za “lovljenje” ključnih besed.
  • Babl analitik vsak dan pogleda zajete objave glede na ključne besede, od katerih jih povprečno ohrani manj kot polovico (vse ostalo so nerelevantne objave, saj se ne nanašajo na naročnika in njegovo znamko, tudi ne na konkurenco, ampak gre za izraze, ki so sorodni oziroma podobni imenom modelov avtomobilov).
  • Babl analitik prečiščene objave umesti v pregledno poročilo in ga do dogovorjene ure pošlje 3 prejemnikom, kot jih je definiral naročnik.

Poročilo je segmentirano za boljšo preglednost:

  • Objave so razdeljene po konkurenčnih znamkah.
  • Poročilo vsebuje tudi lastne objave naročnika za lažjo primerljivost.
  • Poročilo vsebuje oglase konkurence.
  • Na voljo so podatki o odzivih na lastne objave in objave konkurence.

Rezultati 

Že po enomesečnem spremljanju naročnik ugotovi, da je konkurenca veliko bolj aktivna na svojih kanalih (v spremljanem obdobju je imela za tretjino več objav kot naročnik). Raznovrstnost vsebin je pri konkurenci veliko večja (v spremljanem obdobju so bile objave naročnika večinoma promocijske narave, med tem ko je konkurenca naslavljala še tri druge teme (trajnostna mobilnost, učinkovitost porabe goriv in tihost vožnje).

Učinki

Naročnik prilagodi svoj načrt objavljanja lastnih vsebin in promocijske vsebine uravnoteži z drugimi temami. Naročnik spremeni svoj načrt oglaševanja na družbenih omrežjih, po frekvenci in vsebini.

 


 

Preizkusite našo storitev tudi v vašem podjetju

Nikoli ne boste vedeli, če ne boste preizkusili! Samo nekaj klikov in 55 sekund je dovolj, da povsem brezplačno in brez obveznosti dobite izkušnjo iz prve roke. Za vas spremljamo ključni besedi "zdravo življenje" in "zdrava prehrana". Poleg tega, da boste videli, kako izgledajo dnevna poročila, morda dobite tudi kakšno koristno informacijo.

Preizkusite našo storitev

Preberite tudi

Kontaktirajte nas

Kontaktni obrazec

Pošljite nam sporočilo prek spleta

Kontaktni obrazec

E-pošta

Veselimo se vašega povpraševanja

info@babl.si

Telefon

Babl svetovalci smo vam na voljo:
Tjaša Mušič

+386 1 23 91 380